• Ge
  • En
  • Ru
ხშირად დასმული კითხვები

ხშირად დასმული კითხვები

რა ნომერზე დავუკავშირდე სს „თელასის" ქოლ-ცენტრს?

რა არის სს “თელასის" ელექტრონული ფოსტის მისამართი?

სად დავტოვოთ საჩივარი მომსახურების ხარისხის შესახებ?

რა მომსახურების მიღებაა შესაძლებელი სს „თელასის" ბიზნეს ცენტრებში?

სად არის სს „თელასის" ბიზნეს ცენტრების მისამართი?

როგორ მოვიქცეთ თუ ძაბვის ხარისხის სტანდარტთან შეუსაბამობის გამო მომხმარებელს მიადგა ზარალი? რა პერიოდი სჭირდება განცხადების განხილვას?

როგორ ხდება მრიცხველის შემოწმება?

როგორ გადავანაწილო სს „თელასის" ძველი დავალიანება?

როდის და რატომ მერიცხება ჩართვის მომსახურების გადასახადი?

როგორ ვისარგებლო პირადი კაბინეტით?

სად უნდა დამონტაჟდეს მრიცხველი?

როგორ მივიღო ქაღალდის ქვითარი დასუფთავების და წყლის დავალიანების შესახებ?

რა უპირატესობები გააჩნია "ჭკვიან" მრიცხველს და შემიძლია თუ არა არსებული მრიცხველის ჩანაცვლება "ჭკვიანი" მრიცხველით?

როგორ გავააქტიურო სმს მომსახურება?

შეიცვალა თუ არა ჩვენების აღების წესი, როდის ხდება ჩვენების აღება?

როგორ ხდება განაცხადის გაუქმება?

როგორ ხდება გადასახდელი თანხის განსაზღვრა დამხმარე ფართის შემთხვევაში?

რატომ მიგზავნის სს „თელასი“ წყლისა და დასუფთავების გადასახადს?

რა არის სს „თელასის“ ფუნქციონალი? რა არის შპს „თელმიკოს“ ფუნქციონალი?

როგორ ხდება გადასახდელი თანხის განსაზღვრა ქვეაბონენტის შემთხვევაში?

ვინ არის პასუხისმგებელი მრიცხველისა და აღრიცხვის კვანძის აღდგენაზე მისი დაზიანების შემთხვევაში?

რა ხდება თუ ახალი მომხმარებლის მიერთება ვერ განხორციელდა დადგენილ ვადაში?

როგორ ხდება გადასახდელი თანხის განსაზღვრა აბონენტის გაყოფის დროს?

როგორ ხდება მრიცხველის ჩვენების გადამოწმება?

შედის თუ არა შიდა ქსელის მოწყობა სს „თელასის“ ვალდებულებაში ?

რა არის არარეგულირებადი ახალი მიერთება ?

ვის საკუთრებაშია მრიცხველი?

როგორ ხდება ახალი აბონენტის დროებითი მიერთება?

როგორ ხდება ელექტროენერგიაზე მომუშავე ავტონომიური გადაადგილების საშუალებების დამტენი სადგურების გამანაწილებელ ქსელთან მიერთება?

რა არის მიკროსიმძლავრის ელექტროსადგურის მიერთების ღირებულება და რა ვადებში ხდება პროცესის დასრულება? რა არის ჯგუფური განაცხადი?

როგორ ხდება ახალი მომხმარებლის გამანაწილებელ ქსელზე მიერთება?

რა არის ნეტო აღრიცხვა? რა არის რევერსული მრიცხველი?

როგორ ხდება დადგმული სიმძლავრის გაზრდა და როგორ ხდება გადასახდელი თანხის განსაზღვრა სიმძლავრის გაზრდის შემთხვევაში?

როგორ ხდება ქსელზე ახალი აბონენტის მიერთება მრავალბინიანი (ერთ ბინაზე მეტი) საცხოვრებელი სახლის შემთხვევაში?

როგორ ხდება ახალი მომხმარებლის ქსელზე მიერთების საფასურის და მიერთების ვადების განსაზღვრა?

რა დოკუმენტაციის წარდგენაა საჭირო გამანაწილებელ ქსელზე ახალი მომხმარებლის მიერთების განაცხადის შემოტანისას?

როგორ ხდება გამანაწილებელ ქსელზე ახალი მომხმარებლის ქსელზე მიერთების განაცხადის რეგისტრაცია my.telasi.ge პორტალის საშუალებით?